ادو پرفیوم زنانه روونا مدل KOKO MADELEINE حجم 100 میلی لیتر

165 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت :

575,060 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

معرفی

عطر ادکلن کوکو مادمازل زنانه (KOKO MADELEINE)، از قدیمی ترین و البته محبوب ترین محصولات برند فرانسوی شنل می باشد. این عطر در سال 2001 به بازار ارائه شد و در همان زمان آنچنان طرفدار پیدا کرد که این عطر را به یکی از دلنشین ترین و معروف ترین عطرهای زنانه تاریخ تبدیل کرد. شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که نام این عطر را نشنیده باشد؛ کوکو مادمازل به شدت محبوب است و رایحه اش هیچ گاه تکراری نخواهد شد!
عطر شنل کوکو مادمازل با اینکه رایحه پیچیده ای ندارد و به نوعی می توان گفت رایحه در دسترسی دارد اما بسیار دلنشین است، از دوست داشتنی ترین عطرهای زنانه موجود در بازار است و همچنان طرفداران فراوان خود را دارد. برای کسانی که عطرباز نیستند و به دنبال عطری هستند که اطمینان داشته باشند هم خودشان از آن لذت می برند و هم دیگران را جذب خود می کنند، شنل کوکو مادمازل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
یک مادمازل، یک خانم که می خواهد ساده و بی آلایش باشد؛ در روح او پیچیدگی وجود ندارد و دوست دارد همه چیز را ساده ببیند، کسی که طرفدار یک زیبایی ساده و بی پیرایش است، چنین زنی می تواند غرق در رایحه آرام شنل کوکو مادمازل شود. همانطور که از نام این عطر پیداست (مادمازل: خانم مجرد)، کمپانی شنل سعی کرده تا این بار عطری را برای مشتری های جوان تر طراحی کند. کوکو مادمازل رایحه ای شاد و جوان دارد؛ البته خانم ها با تمام رده سنی از این عطر زنانه استفاده می کنند و محدودیت سنی آنچنان در این عطر و رایحه تاثیر ندارد.

برند

محصولات پیشنهادی

رژ گونه نوت سری Luminous Silk شماره 03

Original price was: 331,400 تومان.Current price is: 240,000 تومان.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین C حجم 20 میلی لیتر

Original price was: 359,800 تومان.Current price is: 287,800 تومان.