پایه نگهدارنده گوشی موبایل

176 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت :

85,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

معرفی

هولدر موبایل برای راننده‌ها یک لوازم جانبی خودرو بسیار باهمیت محسوب می‌شود؛ چون تا حد زیادی مانع هواس‌پرتی آن‌ها در مواقع استفاده از موبایل می‌شود و علاوه بر آن در انجام دادن کارهایی مانند استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب، برقراری تماس و … هم بسیار کمک‌کننده است.

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل CAR HOLDER می توانید گوشی موبایل را بین دسته های محصول تنظیم نمایید و برکیفیت و ایمنی رانندگی خود بیفزایید. این محصول باکیفیت در مقایسه با موارد مشابه موجود در بازار از مواد اولیه مرغوب تر و درنهایت کیفیت بهتری در محصول نهایی تولید و وارد شده است.

بدنه محصول از پلاستیک ABS ساخته شده است. این پایه نگهدارنده دارای بازویی است که گوشی موبایل را نگه می‌دارد. هنگام قراردادن گوشی روی پایه، این بازوها به خوبی فیکس شده و کاملا ایمن، از گوشی شما محافظت می‌نماید. در قسمت پایین آن نیزبخش سومی وجود دارد که به ثبات بیشتر گوشی روی هولدر کمک می کند. طراحی 3 نقطه پشتیبانی براکت، هلدر را برای جاده ای پر دست انداز مناسب کرده است.

تنظیم زاویه دید مناسب:

بازوی بلند هولدر موبایل داخل خودرو CAR HOLDER به شما کمک می‌کند زاویه دید مناسبی را برای خود ایجاد کنید. بازوهای طراحی شده در هولدر CAR HOLDER به راحتی در جهت زاویه دید شما تنظیم می‌شود و تا 270 درجه به راحتی می‌چرخد؛ طول پایه تا 15 سانتی‌‌متر گسترش می‌یابد و خطر تصادف را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

امکان چرخش 360 درجه
به علاوه CAR HOLDER امکان چرخش 360 درجه را برای شما فراهم می‌آورد. و شما می‌توانید گوشی خود را به صورت افقی و عمودی روی هولدر قرار داده و استفاده نمایید.

نصب آسان
ابتدا قبل از نصب هولدر CAR HOLDER شارژر وایرلس بهتر است سطح مورد نظر را تمیز کنید و سپس بعد از برداشتن لیبل آن رو روی محل مورد نظر فیکس نمایید.

برند

رنگ

محصولات پیشنهادی